Welcome!

Welcome!

Dec 10, 2008

SUKI - BERDIRI

Bagaikan bangun dari igauan
derita dulu ku tinggalkan
tiada tanggisannya senyuman
cerita baru ku mulakan

Dulu tak pernah ku percaya
aku insan yang istimewa
satu di antara berjuta
dan kini lihatlah

Chorus:
Berdiri aku di sini
takkan tewas
takkan ku menyerah diri
selagi hasrat di hati
belum tercapai ku takkan berhenti
dapatkah engkau merasa
hangatnya semangat ku
bagai bercahaya
berdiri aku di sini
melangkah menuju gemilang pasti
melangkah menuju gemilang pasti

Masih lagi terdengar suara

mereka menjemuh dan tertawa
muruntuhkan segala keyakinan
namun ku tetap bertahan

Masih segar di dalam ingatan
jalan yang penuh kepahitan
aku harungi dengan tabah
dan kini lihatlah

*repeat chorus

tapi semua ini
tetap ku miliki
tanpamu disisiku
memberikan kasihmu selalu

*repeat chorus

Berdiri aku di sini
takkan tewas
takkan ku menyerah diri

No comments:

 

Creative Blog Design by | I, rz-dezign