Welcome!

Welcome!

Jan 2, 2009

QUOTE

Di bawah ani, komen dorg Addy sama Aliff pasal kediaku.. Biskita baca sendiri dulu ah.. Nah~..


Addy 914FM : "oh ya.. my new frenz.. Awang Q.. untuk tahun 2008 as a new members in pelangi also.ia ani egoish nya melampau2..hahaha..brgkali lah..and positivenya pun tahap gaban…satu lagi ia ani bercita2 tinggi n boleh di katakan very high expectation of something in term of sesuatu yang kan di achieve nya which is u have to avoid in Q..semua ani perlu bersederhana..jgn kurang jgn lebih.. oh ya… aku memang rapat ma si Q,entah mcm terpikir plak aku kan jadikn ia my best buddy or adopt bro hahahaha...lalalala...da~.."


Aliff 914FM : "tp aku rapat wit Ryan, Addy and adik baru saya Mr Q, my protege yang saya banggakan, walau pun nda banyak bangga ku tp boleh laaaa - can dooo laaa 'tepis mic' hahahaha... pesanan saya saja jgn oba kunpidin - sap nyangku besederhana dlm apapun... tp kan ia ani kadang2 karit tp selalu nda plg... karit lg aku, hehehe..."


Iatah yang bisia cakapkan pasal kediaku tu.. Hehe.. Kediaku akan bersederhanan dengan segalanya.. Terima kasih atas komen biskita.. I love it~.. Mwahz..

Bercerita pasal komen mengomen ani kan, mau jua kediaku kan komen sedikit pasal tahun 2008 & tahun 2009.. Sebenarnya kediaku malas kan buat plg.. Kan semua tah blog membuat pasal new year atu.. (Dangki kah kediaku ani?? Hahaha..)

2008 membawa banyak erti pada kediaku.. Syukur alhamdulillah.. Banyak jua kejayaan yang kediaku perolehi lah.. Syukur alhamdulillah.. Iatah kediaku kan mau achieve banyak lagi untuk tahun 2009 ani.. Doakan yang terbaik untuk kediaku ah.. Thanks.. Kediaku doakan yang terbaik jua untuk biskita semua.. Amin.. ;)..

Tahun 2008 atu jua, kediaku makin ramai kawan.. Kalau kan di bagitau semua kawan2 kediaku atu, terlampau ramai jua kan kediaku list down di sini ani kali ah.. Biskita tau siapa diri biskita.. Thanks pasal sudi berkawan sama kediaku..

Bah, ani saja lah yang kediaku mau cakap pasal 2008 sama 2009.. Semoga tahun 2009 ani membawa lebih rahmat dan berkat untuk tani semua.. Amin, amin, amin..

No comments:

 

Creative Blog Design by | I, rz-dezign