Welcome!

Welcome!

Oct 28, 2011

GAME TARIKH LAHIR

i) Pilih bulan kelahiran biskita:
Januari - Aku cinta
Februari - Aku gigit
Mac - Aku belasah
April - Aku peluk
Mei - Aku terhantuk
Jun - Aku terkentut depan
Julai - Aku menari dengan
Ogos - Aku pergi dating dengan
September - Aku lambai dekat
Oktober - Aku muntah depan
November - Aku jerit dekat
Disember - Aku terlanggar

ii) Pilih nombor hari jadi biskita:
1- Mak aku
2- Komputer aku
3- Liverpool
4- Garfield
5- Musuh dalam selimut aku
6- Gangster
7- Handphone aku
8- Gerrard
9- Driver Bas
10- Semut
11- Kawan baik aku
12- Polis
13- Taik kucing
14- Patung barbie
15- Lee Chong Wei
16- Mak Mertua aku
17- Mak tiri aku
18- Girlfriend aku/ Boyfriend aku
19- Makcik kantin
20- Sharifah Amani
21- DJ Q
22- Siti Nurhaliza
23- Spongebob
24- Christiano Ronaldo
25- Mak nyah
26- Kawan aku
27- Ketua kampong
28- Jiran aku
29- Orang gila
30- Justin Bieber
31- DJ Zaty

iii) Pilih warna baju yang biskita pakai masa ani:
Putih - Sebab aku perasan cantik/hensem
Hitam - Sebab aku gila
Pink - Sebab aku single
Merah - Sebab mak aku suruh
Biru - Sebab aku tak tahan
Hijau - Sebab aku baik hati
Ungu - Sebab aku cemburu
Kelabu - Sebab bomoh suruh
Kuning - Sebab suka hati aku lah
Oren - Sebab aku baru putus cinta
Coklat - Sebab aku tak tentu arah
Lain-lain - Sebab aku fikir aku hebat

Sambungkan jadi 1 ayat.

No comments:

 

Creative Blog Design by | I, rz-dezign